Asiakaskokemuksen anatomia

Sain kutsun päästä kirjoittamaan teksti loistavaan uuteen Toinen mielipide mediaan mistäpä muustakaan, kuin asiakaskokemuksesta. Tämä tuore media vilisee huimia kirjoittajia ja tunnettuja hahmoja ja on kunnia päästä mukaan joukkoon.

Pyrin omassa tekstissäni pääsemään kiinni asiakaskokemuksen perusteisiin, syvimpään olemukseen ja syntyyn, joka kiteytyy tähän alunperin Bruce Temkinin kiteytykseen:

Kirjoittaessani tekstiä kävin myös läpi useiden suomalaisten yritysten visioita, peilaten niitä siihen kertooko yrityksen visio siitä mitä yritys itse haluaa olla, vai siitä, mitä yritys haluaa merkitä asiakkaille. Oli todella mielenkiintoista arvioida ja tunnustella kuinka visiot puhuttelevat ja ovatko ne minulle merkityksellisiä. Tosielämässä valitettavasti vain harvat puhuttelivat….

Kolmas iso nosto jutusta on työntekijöidesi työpäiväkokemus. Kyllähän se vain niin on, että:


Loppuun esitän vielä seuraavan kysymyksen:

JOHDETAANKO TEILLÄ ASIAKASKOKEMUSTA VAI ASIAKASKOKEMUKSEN KAUTTA?

Lue koko teksti täältä:

http://www.toinenmielipide.fi/kerro-kerro-kuvastin/

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s