Pertunremix 1 – Intro

 
Kuva

3T lehden pääkirjoitus 13.12.2013. Veijo Käyhty toteaa:
 
”Digimaailma on tulvillaan tietoa, mutta toimitetulla, luotettavalla ja jäsennellyllä tiedolla on tulevaisuudessa yhä tärkeämpi rooli kasvavan infoähkyn keskellä.”
 
Tuntuuko sinustakin joskus siltä, että liian paljon mielenkiintoista, juuri sinua hyödyttävää tietoa menee ohi vasemmalta ja oikealta? Kulutat sisältöjä hajanaisesti eri paikoista ja eri kanavissa, jäsentämättä lukemaasi, näkemääsi, kokemaasi tai kuulemaasi? Joku perustaa jossakin todella mielenkiintoisen uuden blogin, joku julkaisee huikean podcastin, videon, luennon tai e-kirjan ja sosiaalisessa mediassa käydään antoisaa, sinun kehitystäsi palvelevaa keskustelua juuri sinua kiinnostavasta aiheesta.
 
Haluat kehittyä ja oppia uutta ja kulutat säännöllisesti sinua kiinnostavaa sisältöä, mutta koska sisällöt ovat hajanaisesti ripoteltu eri paikkoihin ja tutustut jatkuvasti eri aihealueiden sisältöihin, et välttämättä kykene jäsentämään oppimaasi, etkä syventymään tietyn aihepiirin ytimeen. 
 
Pertunremixin ideana on kasata sinulle ja minulle syventäviä monikanavaisia sisältöpaketteja tietystä aihepiiristä joka auttaa lukijaa syventymään yhteen aihealueeseen kerrallaan. Vastaan itse pakettien sisältöjen kasaamisesta, mutta haluan osallistaa myös some- yhteisöni laadukkaiden sisältöjen kasaukseen. Jokaisen paketin lopussa teen kiteytyksen sisällöistä saamistani opeista.
 
Paketit ja siitä seuraavat omat kiteytykseni ja opit pakottavat itseni miettimään ja syventymään aiheeseen ja toivon saavani aikaan myös syventävää keskustelua ja debattia aiheen ympärille.
 
Ensimmäiseksi tulen ottamaan käsittelyyni markkinoinnin. Lähdemme liikkeelle aivan perusteista ja ensimmäissä paketissa kerron, mitä on markkinointi. Seuraavassa paketissa kiteytän kuinka markkinoidaan, jossa pureudutaan syvemmin ostokäyttäytymiseen, ostokäyttäytymisen muutoksiin, sekä tätä seuranneeseen markkinoinnin murrokseen.
 
 
 
   
 
Mainokset

2 thoughts on “Pertunremix 1 – Intro

  1. Päivitysilmoitus: Pertunremix 1 – Intro | Perttu Ahvenainen

  2. Päivitysilmoitus: Pertunremix 5 – Miten asiakas ostaa ? | Perttu Ahvenainen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s